Thursday, June 15, 2006

Angels


Children are a gift from god.
They will say something or do something to make us laughs.


My nephew---> Le Le
Very talkactive and fast learning boy.
When his mother scold at him, he will
say " Oo...Oo.... 被媽咪罵..."
(means scold by mama)
can't imagine, he's still 1 year old leh,when he say like that.



<----Jie Ying and Kai Qing---->
They will hugging each other and says
" We are good sisters"
Hahaha...... so cute and so pure... :)



Kai Qing like to pull other people hair when she
more than 1 year old. Everytime she pull my hair
I will pull her back.,and ask her " pain or not?"
hahaha........
actually I just want to let her know how pain
when our hair have been pulled.

6 comments:

  1. 我也好喜歡你的網誌耶
    好溫馨 好可愛的圖畫和文章
    你是馬來西亞人嗎?
    覺得我們應該是「同一國」那種人耶
    歡迎你以後常來我家坐哦

    ReplyDelete
  2. 好可愛的孩子啊~~我的兒子現在一歲多,跟凱晴一樣喜歡拉人家的頭髮XDDD

    ReplyDelete
  3. 小熊,
    很高興你來看我的blog. :)
    是的,我是馬來西亞人.
    internet 很神奇是不是?能讓不同國籍的人互相交流.我當然會常去你家坐,其實,我這幾天都在你家徘徊呢. :D



    crystalcake,
    哈哈哈....那你一定是"受害者"咯?!!
    不過我家的小孩子只會拉我的頭發,不會對他們的媽媽出手.可能我這個阿姨比較和他們玩得吧.
    對了,因爲world cup的關系,我們這裏的蛋糕店推出了world cup蛋糕,圓圓的,很可愛.我想去偷拍蛋糕的照片,可是又怕被店員以爲我是間諜.:P

    ReplyDelete
  4. 謝謝妳
    妳畫的漫畫好可愛
    很清新細膩的感覺哦

    ReplyDelete
  5. hi little ghost,
    我當然是"受害者",所以現在在家都把頭髮束起:P
    world cup蛋糕應該很可愛,我也想看看呢:)

    ReplyDelete